Powered by Blogger.

Poezi Dashurie per Sms

Perse sonte edhe yjet nuk shkelqejn?
A thua edhe ato mungesen tende e ndjejn.
Te lutem mendo pak ne mua, dhe ne zemren
tende ruaje nje vend per mua. TE DUA


 
Të dua, për ty vuaj!
Të dua, për ty shkruaj!
Të dua, për ty ëndëroj!
Deri në vdekje ty s’të harroj!


***
Një ditë Zoti po mendonte,
diqka zemrës time ti dhuronte..
te gjith engjujt rreth vetës mblodhi
dhe për zemrën time vetëm ty të zgjodhi.


***
Në mes të natës po kërkoj dritë..?
Në mes të borës po kërkoj ngrohtësi..?
Në mes të dimrit po kërkoj veren..?
Në mes të zemrës tënde s’mund ta gjej vetën..?


***
Te puth buzen qe te flejsh embel,
Te puth syrin qe te shofish enderr,
Te puth faqen qe te ndjehesh mir,
Me 1000 puthje te them naten e mir.


Vashdo te lexosh me shume me poshte ne kete postim =>

***
Si ndihesh sonte kur afer sme ke?
Si te kalon nata kur mua sme sheh?
Si te rin qeta buzet e tua?
Si te shkon kjo jetti zemer pa mua?


***

O bilbil I bukur shko ku te them un,
Nese e gjen ne gjum puthe nje her nga un,
Nese e gjen te zgjuar thuj,
Se ende nuk e kom harruar……?


***

Qme duhen syt
kur nuk shihemi?
Qme duhen kembet
kur nuk takohemi?
Qme duhen krahet
kur nuk perqafohemi?
Qme duhet zemra kur
nuk dashurohemi ???


***

Pash nje lule dhe mendova: erdhi pranvera…
Pash shiun dhe mendova: Dikush atje lart po qan…
Pash trishtimin ne syte e nje femije dhe mendova: Ndoshta ka nevoje per ngrohtesi…
Dhe me vone te pash ty dhe ne fund e kuptova se kam akoma nje arsye per te jetuar.

 

Në zemer me ke hyre, me çels te kam mbillur , çelsi eshet tretur , ne zemër me ke mbetur.

* * *

I ëmbël dhe i but në goj kur e fut ,,,

i bardh apo i zi,ngjyra ska rëndësi,,,

kur ti fort e shtrëngon me gjuh e rrotullon,,,

aromën e shijon ,,,

Sakëzin kur e kafshon !!!!!!!!!

* * *

O shpirt o shpirt sa te dua se ke dit , ne vendin e takimit përher i pari të kam prit mos mbaj inat pse tash nuk vi , se tash ëshet ndryshe me mua dhe ty .

* * *

Të deshta ma shum se vetvetën ti sme kuptove , tani qe u largova , a u gëzove .

* * *

Mos u largo nga Zemra nëse të largoem nga sytë , mos thuaj jeto nëse nuk jam fati yt ! vazhdo jeto vetëm , mos harro sikur un që te deshta as kund mos kërko.

* * *

Vetmin

I vetmuar pskam mbetur ty te kerkoj per çdo nate sa edhe hëna qenka tretur nga mungsa jote e gjall

* * *

Xhelozia thot

Me duaj mua ose vdis kur nuk e mar me ty snje tjeter te te mos mar , per mua me mi te te shoh te vdekur se sa te marr nje tjeter

* * *

I shkruaj këto kujtime me lot ne sy se dashurin e par e fitova tradheti.


Bishti i maces plot me lesh , lexoje mesazhin e mos u qesh

* * *

Me prit sonte se ne erderr do te vij , por mos u humb

* * *

Te kam then mos rri shum ne kujtime se ty te kam fal zemrën time , te kam then mos derdh lot se tu te dua me së shumti .

* * *

Fshima lotin mos prito te lutem mos me mundo , ta fali zemren jap jeten pasha besen nuk dua tjeter

* * *

Me harro

Mjaft me me ato veshtrime me lar te qet mos me ngacmo me ndez zjarr ne zemren time me mi fare me harro .

* * *

Syt e tu te zi jan shekuj per mua mos mendo e dashur se ste kam hharrua

* * *

Toka eshet e zez muri eshet i bardh me ty fillova dashurin e parë.

* * *

Me ta dhuru nje lule ti lule je vet , me ta dhuru nje putje ti tranoesh krejt

* * *

E kam nje mednim e sa eshet i thjesht buzët me ti puth tjeter skisha desht .

* * *

Ruaju nga zjarri ruaju nga bleta ruaju nga ato qe i bejn te verteta

* * *

Zemren ty ta dhurova gjith naten pa ty e kalova per ty un mendova dhe krejt u tranova dashuro mos ja nxerr fundin se per ty e kalli krejt katundin

* * *

Ne damen tende un do te vi anesh do te rri mos ma bjer goten me raki se ta mbushi me lotet e mi

* * *

Dshuria te gëzon dashuria te shkaterron si dashuria smundje nuk egziston

* * *

Mos me puth ashtu pa prituar , ndalu pak ti them dy fjal po e puthi buzën tende me mall zemren tende vajz

* * *

Jam i ftofet si dimri ne male se ti zemres time veç dhimje i falle plaga ime mbeti e thell sa nje det ti nuk je ajo qe harroesh leht

* * *

Çdo gjë qe mendoj ,mendoj vetem per ty se ti me je e vetmja Dashuri

* * *

Mendoj ne të shetitemi naten neper hën ,diten nuk guxoj naten nuk na lajn .

* * *

Besa e vajzes si era e nates ne fillim te don me ne fund te tradhëton .

* * *

Para se te flej lutem me lot ne sy , zoti të të ktheft se smundem pa ty

* * *

Dashuria dam , puthja komedi , vdekja tradheti .

Toka u tha mali u shua dashurin qe kisha kurr per ty nuk u harrua

* * *

Muaji i 8 ëshet muaji ëshet muaji i 8 mos u dashurini me vajzat e qytetit

* * *

Do të dashuroj dikur do te dashuroj dikend por askend si tash për tash dikend

* * *

Pas nje kohe të shkurt ne prap u takuam po por dashurin e vertet sun e quam

* * *

Sa e gjat eshet nata kur syri loton sidomos kur vuan per ate qe e don

* * *

Dashuri dashuri mos rri kot e kot kët e lejoi i madhi ” zot ”

* * *

Shijoje jeten se njeher jetohet perjetoje dashurin se vetem nje her dashuroet

 
Sa mi eshet te jesh i lir, pa brenga e ta marrish ate qe ta don zemra

* * *

Dashuria eshet e embel , rinia eshet e mi , por me mir eshet te jesh djal i lirë

* * *

Shtri duart e dashur eja deri te une mos me le te vuaj se te dua shum

* * *

Isha me shok duke u shetitur kur të pash ty krejt isha “habitur”

* * *

Mos luaj me fat se jeta nuk eshet e gajt , por gjeje te dashurin e vertet te jesh i lumtur per jetë

* * *

Vajzen qe nuk e dua sdua të më flet por atë qe e dua i paraqitem vetë

* * *

Ska me e bukur se jeta ska me e veshtir se vdekja , ska me e ëmbel se dashuria , ska më e veshtir se tradhetija

* * *

Nese nuk e din se çështe Jeta lexoe romanin ” Romeu e Xhulieta ”

* * *

Druri digjet e shkrumoet por e dashura nuk harroet

* * *

Me goj ha me goj pi do te vdes vetem per ty

* * *

Nese je dakort dalim ne piknik , ta dhuroj nje puthje me theks fantastik

* * *

Eja mori dashuri nga majet e larta se po të presin dy buzët e ” Arta ”

* * *

Lumi rrjedh bie shi te dua vetem ty

* * *

Kosova e Shqipria ngjyra kuq e zi ata dashuroen sikur une e ti

* * *

Te jesh besnik eshet mirë por ndaj shoqes tradhëtare mos kerko mëshir

* * *

Si të pranoj e te dal me ty kur nëna te thot ende fëmi

* * *

Nëterrin e erret ne terrin e zi ora 12 - gëzuar ” vitin e ri ”

* * *

Rinia pa dashuri si nëna pa fëmi

* * *

Të dua me zemer e jo me hajgare se jam i lindur nga nëna shqiptare

* * *

1,2,3, te dua pernime

* * *

Edhe nese vdes hyn në dhe te zi , ket e-mail ruaje ti

* * *

Frizur moj frizur zemrën ta kenaq qikave te reja zemrën po ja plas

* * *

Në maje te malit frynte stuhia roloin kriesor e luante ” dashuria ”

* * *

E preva gishtin te pragu i shtepis dul gjaku i kuq simbol i dashuris

* * *

Vajzes per hije kurr moss i beso bëhu trim fol e ” kundërshto ”

* * *

Femrat jan si fluskat e bores qe shkrien ne shuplak te dores

* * *

Bora e par zbret nga majet e malit fjala ste dua del nga fjla e tradhëtarit

* * *

Buka piqet ne shporet , Puthja behet ne krevet .

* * *

Mos i beso vajzes se vajza te rren si ta shoh tjetrin shpinen ta kthen

* * *

1000- i njof , 100- i shof, 10- i mendoj , 1- e dashuroj

* * *

Dashuri dashuri shum zemra i shlatrrove ato qe u deshten kurr si bashkove

* * *

Dashuri moj dashuri kush ta vuri emrin ty per kët emer te vertet shum te rinj kan dhen jetë

* * *

Çështe me e ëmbël ne ket bote per çka derdha me shum lotë pa cilen nuk munda te jetoj zemren e saj qe te dashuroj ?…

* * *

Tani shkon rrugës qetë , edhe ben sikur smë sheh por nje gje eshet e vertet ti harrove kush isha dje

* * *

Nje dit shtatori na tha profesori dashuri po çoni msimin po e lëshoni

* * *

Mallkoj vetën se besova jeten mua ma helmove kot në ty u dashurova po meshir u largove
 

Larg meje

Ike diku larg me tënden deshir me harrove mua , e nuk me the lamtumir .
Më kujtoet ajo dit kur e dham besen te betuar ne te dy , zbashku ta kalojmë jeten .


Rreshti i shkruar aspak smë trazon , sepse zemra ime pergjithmon te don , shih si shkon rinia kot vetëm në vaj e lot vetëm nje gje e mendoj te vdes apo te jetoj .

* * *

Dashuria ne podrum

Në vitet shkollore në nje dhom te erresuar ëmbel bisedonim dy te dashuruar , i bëj pyetje vetes pergjigje me fjal ska , vall ajo qe i bashkon dy zemra emrin si e ka . Si i thojn kesaj gjeje vall a ka emer kur lëshoet buza mbi buzë e zemra mbi zemër .
Dy te dashuruarit pëgjigje kërkojnë e zmerat e tyre kthehen e thojn : Me buzë mbi buzë ndjej nje embelsi e zemër mbi zmër i thojn” Dashuri ”


* * *

Vaji i bilbilit

Një bilbil i bukur shum netë po këndon , dashurin e humbur me lot po e vajton , ai bilbil i bukur me ze qe po qanë ndarjen e te dashures me lot po e lan , at bilbil të gjor ska më kush qe e ngroh ,plaget e tij ne zemer ska kush ja shëron , ai bilbil nga dal po dëpsoet zemra e tij edhe nga dal po dopsoet , vajto bilbil vajto për fatin tend te zi se edhe mua më ngjau e njejta ” Tradhëti ”

* * *

A e dini

Sum jam i merzitur malli po me mbyt , syt me jan verbuar , qe ku ti ke shkuar , që sa koh u ben qe më ste kam pare , lotet po me pikojne mali me ka marrë, ate dit ti kur shkove ti më nuk u ktheve , nje plag ma bere dhe diçka më rrëmbeve , shkove dhe u trete humbe diku larg e la nje një djal në vuajtje ne ket jet pa fat , ti tani jeton , mendon per ardhmeri , se te don nje djal kët ” a e din ”

* * *

Pranoe ket leter

Nje her gabova se te dashurva , ne duart e tua krejt sishte u leshova ,
Por tani eshet vone kaloi çdo gje vuajtjet dhe gzimet nuk kthehen me !
Shum kam vuajtur dhe shum do te vuaj prej kur me the se ker e kam merituar ,
Ne zemren time ësht vulosur nje emer , vetem ty e dashur te mbaj ne zemer ,
Të kam lypur shum , ndër uje e hënë por nuk te gjeta se ishe e nxenë,
Nuk e di pse , smë thua mirdita apo lamtumir të pengon dikush apo ske dëshir ,
Tani ti nuk mundesh te ecësh krenar , sepse shumica e din se ti je tradhëtare ,
Mirpo këto per mua nuk jan azgje teper ne qoft se je mësuar mos tradheto dikend tjeter,


* * *

Vdekja

Pse oj vdekje askush nuk te don pse gjithkush ty te debon , eja te unë me mall te pres , mos shko te ajo e cila sdon te vdes , nuk don te vdes leje te jetoj eja te unëse fort te kërkoj merrem ne gjum mos ke mëshir eja se jam në momentin e vështir , Në ate moment oj vdekje asgje ste adhuroj vetem ty oj vdekje ty të kërkoj .

* * *

Kthehu

Lumturin qe patem ende e kujtoj kthehu po te lutem se smund te harroj , isha i lumtur ne përqafimet tua nuk mund te harroj por te dua i kujtoj çastet e jetes son kthehu po te lutem kthehu sa sështe vonë.

* * *

Perse ne vetmi

Kur te vdes ju lutem mos me vajtoni lule mbi varrin mos ma çoni se do te vdes ne nostalgji duke kënduar keng per vetmi , perse mbeta ne vetmi asgje per mua nuk eshet kënaqesi pse ti shkon e me le ne vetmi , ne ket moment te qet hëna ne qiell ndriçon mua nje breng e madhe zemren ma copton .

* * *

Pse me pyet e dashur , se athuat të dua

Pse nuk me beson se je thell me mua , pse nuk i shiqon keto syt e mi qe per ty lotojnsi ndonje femi , pse ti nuk i pyet keto buzet e mia qe jan shkrumuar nga dashuria , pse ti nuk e dgjon zerin tim te gjor qe rrahjet e saja te shejta tingullojn si ora , pse ti nuk e pyet trupin tim qee eshet terthar qe nga ai filim i takimit , pa ty me nuk gjej shpetim mbi tok perveç te jem me ty .

Nuk di a me beson, dhe a me don por me thuaj te verteten pse po me harron , thuaj te verteten sa te duash , sepse jam ne gjendje per kete te ma thuash , mos vuaj per nje djal te mjere qe ne jeten e tij nuk pati pranëver , por krenar vdiq dhe krenar jetoi vajzen qe e deshti gjer ne vdekje se harroi .

* * *

Para ndarjes

Po shkoj elira ne mergim se vendi nuk me mban dhe fatin tend dhe fatin tim i ndan nje oqean , e rend ndarja sa nje mal nje mal qe nuk ka shok por sna ndahen zemrat mbushur kur jan shkrir ne tokë , ne vendin tim i lumtur metesh thesari im thesar me vjen nje ze nga larg ne vesh te kthehesh o qyqan , shtrengimi i dores vjen me mua ne udhetim trokitja e zemres sime ngal me ty ne vendin tim .

* * *

Zjarri i dashuris

Erdh pranvera me plot gjelbrime seç mi ngjall disa kujtime i kujtoj ditet e rinis ku e ndezem zjarrin e dashuris ate kujtoet kur u ndame snje fjal nuk e tham tani rri dhe mednoj ndarjen ton po e mallkoj , pyes veten vall ku je si e harrove ate dashuri jetan ty ma permbyse paskam pasur fat te zi .

* * *

Emrin e ke tradheti

Te quajta dashuri por ishte e kot , te endrrova si princesh e endrrave te mia por ajo shpejt mbaroj , te fala jeten se te quajta dashuri me thojn se emrin e ke tradheti , por me nuk i besoj askujt me than se gaboj nese te dashuroj , e une me besnikrin tende tani veten e mallkoj , besn nuk e mbajte e me tradhetove mendon se do te jesh e lumtur me avanturen tende , tani ndoshta je por deri ne fund jo emrin e ke tradheti e me von do ta kuptosh edhe ti .

* * *

Fati

Pran varrit rri , per varr pregaditem çka me duhet jeta kur me ty nuk shiemi ah sa te dua ti nuk e din se nga duart e tua helmin e kisha pirë, dy rreshta shkrimi dy rreshta kujtimi kur te merr malli per mua shiqo dhe lexo se çte kam shkrua , ndoshta ishe e re ate dit qe pranova pasi me ate dashurin tende aq leht u mashtrova .
 
***
Nese prej meje mendja s’te hiqet,
Nese per mua zemra te digjet,
Ateher afrohu dhe me prit pak mua,
Se do te vij ngadal qe te them TE DUA

***
T’kam dasht me zemet t’kam dashut me shpirt
Qe ti prej meje do me ik kurr nuk e kam dit
Nje zemer e pata dhe ate ta fala
Ma more ma theve dhe per jet ma ktheve
Me fjal me the te dua
Me zemer me the sje per mua


Dua te shkoj
Dua te harroj
Por dije nje gje
Qe gjith te perkujtoj

****
Ne thellsine e zemres time
eshte vendos nje emer
Pergjithmone kete emer
do ta mbaj ne zemer

****
Lumturine kerkova por une nuk e gjeta,
Idealen ma dhurove ti vet por kurre nuk u zbeha,
Dashurine per ty e ruajta ne fshehtesi,
Por i kam treguar dikujt dhe ti mire e di,


Sa here ti me vjen prane meje,
Une bie ne mendime sepse ti je ilaqi i zemres sime

****
Dashuria u jep mend
Ayre që s’kanë
Ndërsa u merr mend
Atyre që kanë

****
Nenaten e qete
ne gjumin e lete
kur me kujtohesh
ti nuke mundem me fjet

****
Pse mkriove perendi qe te vuj per dashuri
Pse me lindi nena ime qe te jam me shum kujtime,
Oh kjo jete sa e shkret un pa ty vetun me ndejt.

****
Rruget jan te gjata
Netet jane pa fund
Qendroj larg teje e ste gjej askund,
Eja ti pran meje mos me le ne vetmi
Lejoma te puthi njeher dhe t’a largoj ket merzi.


****
Njeriu pa dashuri si nena pa femije
Buza e pa puthur si lulja e keputur
Zemra ne vetmi si bora u shkri…

****
E pranoj se jam fajtor qe ty zemren ta kam thy
E pranoj se kam gabuar qe ty shpinen ta kam kthy
E pranoj se zemra jote dhimbjet nuk i meriton
E pranoj se n’jeten time me mungon me mungon
Jo s’te harroj kurre s’mundem ty t’mos dashuroj


****

E mallkoj diten qe te pash.
E mallkoj shiqimin qe ta dhash.
E mallkoj buzqeshjen qe ta dhurova.
E mallkoj veten qe ne ty u dashurova.


****

do te behem zog
e ti se do te me njohesh
do te vi ne dasem
kur ti te martohesh
do ti bi daulles
per lamtumiren tuaj
kurse une i mjeri vetem,
vuaj dhe vuaj


te deshiroj
fat ne jet
nje trup me shendet
ne shtepi harmoni
dhe dashuri pa kufi

****
Ore djal ore djal
po ti tham nja dy tri fjale
sie ke nis hiq mire s eki
po veq vazhdo se vete e di


kur te lodhesh nga kjo loj
mos mendo t’kthehesh perser
s edhe une do di te jetoj
ta bej jeten sikur ti….!!


****
zemra zemres
i bon lutje
dashuria e par
fillon me Puthje
zemra e femres
esht hotel
kush don hin
e kush don del
po zemra e mashllit
esht si gur kush hin
brenda nuk del kurr


****
Nuk jam poet,
të shkruaj poezi
Por fjalën të dua,
E shkruaj vetëm për ty
Bilbili në degë
Sa bukur këndon
Ti puthsha buzët
Ti që e lexon


*****

Sikur lulja pa arome
sikur perla pa shkelqim
ashtu do ngelem une
n,q,s ti nuk je shpirti im


****

Dashuria fillon me nje shikim,
vazhdon me nje buzeqeshje,
zmadhohet me nje puthje,
dhe perfundon me dy pika lot.


****
Zemra lengon
vajtimi shpejton
dashurinë e parë
do ta kujtoj edhe në varrë.
Do te bëhem shkrumb e hi
do te tretem nga një dashuri
zemra me thot të dua
pse me ben kaq shumë të vuaj?


Gjithmone kan thënë
nga urrejtja e tepert
shfaqet ndjenja e dashurise
dhe shfaqet ne horizont.


****

Eh ta dish sa shume te dua
do te rrije veq me mua,
dua ti ndjej buzet e tua,
dhe fjalet qe vetem ti mi thua.


****
Une dhe ti
ti dhe une
me nje fjal te
DUA SHUM


****
Kujt i thua lule
kujt i thua hen
kujt i thu princeshë
si mu ke then
A te duket njejte
kur e perqafon
athu nje qast ndalohesh
mbyll syte e më kujton..!
Athu te rren mendja
me kerkon ne shpi
po vendi im eshte bosh
une mungoj te ti..!!
Please Share it! :)

No comments :

Post a Comment

 

My Language Center - Kurse te gjuhes angleze online

My Language Center - Kurse te gjuhes angleze online
Meso Gjuhen Angleze Online