Powered by Blogger.

Si do te propozonit nje vajze ose nje djale??

Si eshte e mundur qe mua me duhet te kaloj 100 male per te arritur ty? Ndersa ti moj vajze, vetem me nje buzeqeshje me arrin luj syun.

N.q.s do te merrje 11 trendafila dhe te qendroje perballe nje pasqyre, ti do te shikosh 12 trendafilat me te bukura ne kete bote perqeshje.

Babai yt duhet te jete Bin Laden sepse ti qenke si BomBe!! :hahaha

A mund te me japesh foton tende...? [Pse?] Sepse deshiroj t'ia tregoj Santes cfare deshiroj per Kristmas!

A beson ne dashurine me shikim te pare apo me duhet te kaloj perseri para jush...?

TY duhet te kene derguar nga parajsa... sepse je engjelli im puthje.

A jam gjalle, o engjell? Sepse kjo duhet te jete parajsa!

A mund te me prekesh, qe tu them shokeve qe jam prekur nga nje engjell.... dua

Une kurre nuk kam besuar ne dashurine me shikim te pare derisa TI hyre ne kete dhome.  zgerdhihet

Ora ime magjike thote se:- Ti moj vajze, nuk je duke veshur ndonje gje poshte? Oh, ti je...? Ndoshta ora ime eshte nje ore me perpara! :hahaha

A ke ndonje harte? Se po humb veten ne syte e ty perqeshje.

Hellooo, jam nje hajdut, dhe jam kety per te vjedhur zemren tende.

Mos ishte qe babai yt nje hajdut? 'Sepse dikush vodhi yjet nga qielli dhe i vendosi ato ne syte e ty.

Me picko. [Pse?] Ti je kaq e bukur, duhet te jem duke enderruar perqeshje.

Jam i ri ne kete qytet. A mund te me japesh direksione per apartamentin tuaj? zgerdhihet

Gjithe ato kthesa moj goce, dhe une pa frena...? zgerdhihet

Dreqi ta haje, kujtova se 'shume e mire' thuhet vetem per veren.


A mos valle je nje bilete parkimi? Sepse ti e ke te shkruar GJOBEN ne te gjithe trupin.

 A mos valle je nje Alien? [Jo, pse?] Sepse ti sapo me rrembeve zemren ;-)

N.q.s do te kisha mundesi te ndreqja alfabetin, do te kisha vendosur TI dhe UNE sebashku dua.

 Merr nje cope akulli e thuaj:-'Tani qe ne thyem akullin, emri im eshte.....' :hahaha

A je merzitur ndopak? [Jo, pse?] Sepse deshiroj shume te te gozhdoj zgerdhihet.

A je e sigurte qe nuk je nje sobe luj syun? Sepse me te vertete qe ti ben zemren time te shkrij puthje.

Besoj se duhet te jesh e lodhur, sepse ke gjithe diten qe vjen rreth qark mendjes time :hahaha.

Me humbi numri i telefonit. A mund te marr te tendin...?  perqeshje

Pantallona te bukura luj syun. A mund te testoj zinxhirin...?

Une di te te lexoj fatin luj syun. {shkruaj ne doren e tyre numrin tuaj} Oh, po lexoj qe ti do te me telefonosh mua se shpejti!! zgerdhihet

N.q.s TI do te ishe nje akullore e une te isha nje hot-chocolate
do te kisha derdhur te gjithe dashurine drejt teje. dua

A ka ndonje aeroport aty afer apo ndoshta eshte vetem zemra ime duke fluturuar?  zgerdhihet

E dashur, n.q.s do te ishe kokaine une do te beja OVERDOSE!! :hahaha

Please Share it! :)

No comments :

Post a Comment

 

My Language Center - Kurse te gjuhes angleze online

My Language Center - Kurse te gjuhes angleze online
Meso Gjuhen Angleze Online