Powered by Blogger.

MIREMENGJEZI SHPIRT


 Mengjezin fillova me emrin tend
kafen duke pir embelsisht,Pas nates...
te bujshme perplot ofsham trupi im
ishte molisur,
Isha ne krahet e tu
dhe u theva si lule trendafili e qindisur
mu ne gjoksin tend nje buri,Puthjet
tua ishin flake zjari,eh nmengjez se
qme mur malli,Kur u zgjova afer ste
kisha ne anen e majte jastekut tim,
por ngrohsin e trupit tend ende ndjej,
Aroma jote mbules mu kishte ber,
Kush esht aji se smund ta ndjesh
dashurin nga larg, Kush esht aji
qe thot dy shpirta nuk perpiqen dot,
Por ti vertet ishe mbrem me mua
ishe iluzioni im si vizion mu paraqite
E un ate qast sa shum e prita,Ishe
princi endrave te mija,Ishe tregimi
nje historije,Ti,ti dashurija ime,Ishe
vargu im,ishe poezija ime,Ishe simfonija
ime,Ishe balade dashurije cila me
perkundi ne valet shqetsuar shpirtit
tim.E un isha nje flet trendafili ne
ato vall duke luftuar mos te permbytem
ne ate knaqesi te qmendurise,Ne orret
e mengjezit u gjumosa e qet se dija
mbrem ishe me mua ti,o dashurija ime
e shejt...
 

Kontesha Drena
Please Share it! :)

No comments :

Post a Comment

 

My Language Center - Kurse te gjuhes angleze online

My Language Center - Kurse te gjuhes angleze online
Meso Gjuhen Angleze Online