Powered by Blogger.

SMS Poezi & SMS Dashurie

Jeta dhurat e natyrës

Jeta, dhurat e natyrës.

Dashuria, dhutat e jetës,

Puthja, dhurat e dashuris.

Fundi i të qeshurit është mërzija.

Fryti i të qarit është ngushllimi.

Bukuria e njeriut përbëhet

nga bukuria e fjalës që flet.



**Pa ty**

çdo Dit pa ty, është sie një dit pa diell.
çdo mbrëmje pa ty, është si një nat pa yje.
çdo or pa ty, ësht si një jetë pa ndjenja.
çdo minut pa ty, është një minut si mos te isha në jetë.
çdo sekund pa ty, është si mos tmë reh zemra.



-LARG-

Larg, Malli kërkon të më afrojë afër teje por larg,
shume largë je .
Syt e mi të përlotur nga pritja e zgjaturë,
buzët e mija të përvluara nga etja ,
e vallë kur do ta shuaj këtë etje ???
Syri të kërkon, s'të gjen ,
vetëm loton dhe pret,
Zemra nuk i beson syrit ,
Qindra , mijëra kilometra largë neshë ,
Për ne nuk ka ndarje , por durim .



- ËNDRA -

Një ëndërr plot ngrohtësi dhe dashuri ,
një ëndërr plot emocione dhe ndjenja ,
një ëndërr plot vujatje dhe mendime ,
një ëndërr ku mundem te them TE DUA ,
dhe shpresoj se nuk do të jet vetëm në ëndërr



- VETEM TI -

Smundem të mendoj
diqka më të mir në jet ,
se të dashuroj,të kam afer të ledhatoj ,
ti ndjej puthjet tua , ta ndjej ngrohtësin tënde,

Smundem të mendoj diqka më të mir në jet
që ti të jesh i imi dit dhe net për mira vjet ,
për gjithmon,
Smundem të mendoj diqka më të mir në jet
që të vdes për ty i dashur ,
Sepse jeta ime pa ty nuk ka kuptim.
më mungon shumë, ani kisha dëshir që të jem pran teje.



DY FJALË

Dy fjalë që të gëzojn
dy fjalë që të hidhrojnë ,
dy fjalë që tër jetën ta ndryshojn

dy fjalë që kan domethënjen qka ndi unë për ty ,

këto dy fjalë dua që të mi thuashe edhe ti!

dikushë thot se këto dy fjalë nuk jan shumë,

por kan shumë rëndësi ,
me këto dy fjalë mundesh ta ndërtojshë një ardhmëri ,
edhe për këtë dua të ti them ty këto dy fjalë i dashur
TË DUA



SMUNDEM TE HARROJ

Si mundem të harroj një djalë që e kam dashur
e ti si mundesh të harrosh nje vajzë që në zemër të ka mbajtur ,
Si ke guxim të harrosh atë që kurrë stë ka urrejtur
Si ke force të largohesh nga ajo që të don për jetë?



Të kam larg!

Të kam aq larg i dashur
por prap të dua!
Ti nuk lajmërohesh,
pse më ke harrua?
Cka bëra keqë që më nuk më don
apo ndoshta ke qjet tjetrën
qe më shumë e dashuron?
Si i harrove ato ditët së bashku?
A mund të na sjell zoti dashurin e përparshme?
Ne mendjën time të kam vetëm ty
Në zemrën time të ndjej vetëm ty
Të luteëm zemër mos më harro
dhe lajmërohu nëse ke kohë!



Dashuria

Dora më shkruan

Zemra më lëndon,

më shkruaj i dashur

në qoft se më Don!



Mbi detin e qetë....

Mbi detin e qetë lunnduronte një fletë

mbi të ish shkruar "Të dua për jetë"
Po se besove,

puth buzët e mia që të kuptosh se ç'është dashuria.
Të dua aq sa më do ti mua,

dhe do të dua gjersa të tretem

në qoftë se me ty do të mbetem.



Të Dua!

Sikur qelli te ish letër

dhe deti të ishtë bojë,

nuk do shkruaja azgjë tjetër

vec se ty i të dashuroj.
E di që sje për mua,

po desha të të them "TË DUA"





Mos bëj!

Mos bëj që jeta ime të duket kot,

mos bëj që nga syt e mi të dalin vec lote.
Mos bëj që vdekjën ta kërkoj,

se vetëm e vdekur mund të të haroj.

Ruaje kujtim nga shpirti im!

Lexo këtë mesazhë që del nga shpirti im

e në me do ruaje si kujtim

Grise nëse s'më do, bëje cop e therime,

po ta dish bashkë më të ke thyer zemrën time.



Digjem për ty!

Më fal një buzqeshje zemrën mos ma lëndo,

më thuaj dhe njëherë të dua dhe fort më përqafo.
Z'dua ta di se cila je, kjo zemër për ty po rreh,

ky sy për ty po qan, sepse dua të të kem pranë.

Nëse një ditë do bëhem hi,

ta dish se jam gjegur për ty.



Të dua shum

Unë stë kërkoj të më duash shumë,

por të paktën çerekun nga sa të dua unë.
Ndoshta t'jetoj pak se jeta rrjeth si lumë,

ku i dihet jetës ndoshta s'jetoj dhe shumë.
Me ditë apo me vite, por sa te jetoj,

vec teje tjetër kurrë s'do dashuroj.



Shpirti im

Shpirti im lëkundet si tërmet.

Atë ditë që do me dashurosh në botë do bëhet qamet.
Të betohem me Zot e se ty të dua pafundesisht.

E dashura ime të lutem kthehu përgjithmon

se zemra ime ty po të kërkon.
Unë për ty shumë po vuaj

e këtu pa ty vetja më duket e huaj.

Meritoje dhe mere

Mos e merr të bukur se të tradhëton,

mere të thjeshtë, ashtu sic e meriton.



Dua veç një çast!

Veç një çast do doja,

veç një çast zërin ta dëgjoja,

do të doja veç fytyrën ta shikoja,

do të doja veç një çast me ty të qëndroja,

do të doja veç një çast puthjen tënde ta shikoja,

do të doja veç një çast dashurin ta kujtoja.



Dashuria jonë

Lulja cel --> thahet,

uji gurgullon --> ftohet,

aklispsi fillon --> mbaron,
Dashuria jonë lindi dhe do të ngelet përgjithmonë.



E humba dhe vetveten

Duke humbur ty
E humba dhe veteveten
Dhe tani spo gjej dot

As njërën as tjetrën.

Mes akullnajave të shpirtit

Mes akullnajave të shpirtit Vrapoja,

Të gjeja vullkanin e dashurisë.
Por më kot më kot u lodha

Mes akullnajave vullkan skish.
Një fjalë e pathënë mbeti.
Një varg që kurrë nuk u shkrua,
Kujtimin tënd thellë në zemër Groposur

Pluhuri I harresës e ka mbulua

Unë hesht ti hesht

Kush të flasë?
Unë qesh ti qesh
Kush të kujtojë Tiktakët e zemrës

Qeë nuk pushojnë?





Bukuria!

Njerëzit nga bukuria mos I shiko
Se ajo shpejt të gënjen
Të tjerat shihi dhe mendo
Pastaj thuaj më pëlqen





Bukuria!

U prish bota, u prish dynjaja,

dhe hupi krejt marrja.

Ra fustani, dul miniqi,

ma shum se shkolla, punon kafiqi.

Del plaku ne qershi,

e hek plistin mu ba mafi....!!



Dhimbje në Zemër

Avione që ulen
Të tjerë qe ngrihen
Valigje që zbrazen
Ëndrra që fiken
Sy të përmalluar
Një lot I patharë
Buzë që dridhen
E s’thonë dot nje fjalë
Një zemër e lodhur
Nga zhgënjimi tkurrur
Një ëndërr e tretur
Në shkretirë në pluhur
Një yll që më ndjek
I heshtur nga lart
Me lodhi gjithcka
Shpirti mu plak
Më lodhi ky fat
Më hedh e më pret
Dhimbja sot qan
Më lodhi kjo jetë.



Kush?

Kush troket sonte në derë?

kush me fal pak dritë në terrë?

kush jeton sonte për mua?

kush më thotë sonte TË DUA?



Në udhëkryqin e zemrës time!

Në udhëkryqin e zemrës time,

Ke kujdes.

Mos e humb rrugën,

se aty të pres.



Loti

I ra zemrës e biroj,

I ra gurit e shkatroj,

I ra lules e vyshku,

I ra hekurit e dryshku.



Të vështira jan ditët

Të vështira jan ditët,

kur syri të loton,

kur zemra nuk e gjenë

atë që shum e don.



Helmi i zi

E kam një kuti

me helm të zi

Nëse do të fejohesh për tjetrin

unë do ta pi!!!

Te bollnica

Te bollnica të takova

propozimin ta çova

taj knishkën e oviratshe

sejvin ma capatshe. ;-)



Dashuria

Kur të pash më lindi simpatia

Kur më buzëqeshe e dita se qenka dashuria,

por kur më fole e dita

që dot më thuash TË DUA

kët e vrejta nga buzët e tua.



Më the.....

Më the I LOVE YOU mu duk fjal pa kuptim,

Më the TI AMO mu duk mashtirm,

Më the ICH LIEBE DICH syt mi qorove

Më the TË DUA zemrën ma gëzove!



Në emër.....

Në emër të jetës

Jeto për mua!

Në emër të dhimbjes

Vuaj për mua!

Në emër të dashuris

Më thuaj TË DUA!

E kur të vdes un

Ti të jesh me mua!



Një këshill

Një këshill: ke kujdes!

Një kërkes: mos ndrysho!

Një dëshir: mos më harro!

Një genjeshter: nuk të dua!

Një e vërtet: më mungon për jetë!





Dy zemra

Dy Zemra lindin

Dy Zemra qeshin

Dy Zemra qajnë

Dy Zemra vdesin.





Nuk më duhet

Nuk më duhet kjo jetë

Nuk më duhet kjo rini

Kur s'të kam afër meje

Gjithmonë do të vuaj për ty



Mos i beso askujt

Mos i beso askujt,

e mos e urrej veten

por më beso mua,

që për ty e jap jetën.

Edhe pse je larg,

asgjë smë pengon.

Largësia na ndan,

Dashuria na bashkon!



Unë për ty

Unë për ty e shes traktorin,

me gjith okumllatorin,

oj prepalic,

si ma preve zemren me brusalic,

tu m'shetit naper ulic, me kolic

ma theve komen, me bone për n'bullnic!



Pyete Zemrën tënde!

Nëse je i vetmuar,

nëse je në mendime,

pyete zemrën tënde!

A e don zemrën time?

E kam një dëshirë,

është shumë e thjesht,

të isha afër teje,

tjetër s'kisha desht!



Në mesin e natës

Në mesin e natës,

në terrin e zi,

unë rri e zgjuar,

dhe mendoj për ty!



Pa ty!

Pa ty bota e humb kuptimin,

pa ty dielli e humb shkëlqimin,

pa ty dita më erësohet,

pa ty nata nuk kalohet,

pa ty ëndra nuk ëndërohet,

pa ty zemra më helmohet!



Ti fali

Ti fali syt, nëse ti i shikon!

Ti fali duart, nëse ti i shtërngon!

Ta fali shpirtin, nëse ti më përqafon!

Ta fali zemrën, nëse ti më don!



Të DUA

Të dua - më don

të kujtoj - më kujton

të kam në zemër - në zemër më ke!

por e keqja është, se larg meje je!



Zemra zemrës

Zemra zemrës po i thret,

hajde hajde mos rri vet,

le të gzohen zemrat tona,

se krejt bota është e jona!



Dëshiroj

Dëshiroj të shof me sy,

të mos më djeg malli për ty,

sikur të isha reze hane,

do të hi në dhomën tande,

vetëm ta dish se sa të dua,

s'do tjetosh as një orë pa mua!



Kur të pash

Kur të pash më lindi simpatia,

kur më buzëqeshe e dita se qenka dashuria,

por kur më fole e dita,

që do t'më thaush të dua,

këtë e vrejta nga buzët e tua!



Hapi krahët shpirti im!

Hapi krahët lartë në qiell,

ti për mua je diell,

por e lumtur prap nuk jam,

se TY afër nuk të kam!



Të dua....

Të dua, për ty vuaj!

Të dua, për ty shkruaj!

Të dua, për ty ëndëroj!

Deri në vdekje ty s'të harroj!



Do të flas për ty!

Unë jetoj, se të dua shum!

syt e tu, i shoh edhe në gjum!

Jetën do ta jap, për tënden dashuri!

në varr kur do t'më pyesin,

do të flas për ty!

Sy....!

Sy të zi ka plot,

por ata jan të kotë,

i vetmi për mua,

je ti në kët botë!



Zemër.......!

Më mir i varfur,

zemër PATRIOT!

Se sa i pasur,

e zemër IDIOT!



Malli për ty!

Malli për ty, frymën mandali!

Eja tek unë, një puthje ta fali!

Kur t'mi puthish buzët e mia,

e din o shpirt, qka është dashurija!
Please Share it! :)

No comments :

Post a Comment

 

My Language Center - Kurse te gjuhes angleze online

My Language Center - Kurse te gjuhes angleze online
Meso Gjuhen Angleze Online