Powered by Blogger.

Lajmet Me Te Fundit Ne wWw.ForumiJone.Net

Lajmet Me Te Fundit Ne wWw.ForumiJone.Net


Kinë, gjobë për fëmijët jashtë martese

Posted: 18 Sep 2010 08:21 AM PDT

Kohë të vështira për lindjet jashtëmartesore në Kinë: fajtorët do të dënohen me një gjobë që shkon deri në 28 mijë euro. Masa parashikohet në rregulloren e fundit të nxjerrë nga komisioni për planifikimin familjar të Chongqing. Gjoba llogaritet në bazë të të ardhurave mesatare vjetore që në 2009-n është fiksuar 1600 euro. Probleme edhe për çiftet e pamartuara që lindin një fëmijë: autoritetet e Chongqing kanë vendosur se duhet të paguajnë një gjobë prej 700 eurosh.

Gjeniu 15 vjeç regjistrohet në Cambridge

Posted: 18 Sep 2010 08:20 AM PDT

Djaloshi 15 vjeç i cili kurrë nuk ka shkuar në shkollë u bë studenti më i ri i Universitetit prestigjioz Cambridge në 200 vitet e fundit. Arran Fernandez, gjeniu i matematikës, është arsimuar në shtëpi. Atë e ka edukuar babai i tij Neil i cili është krenar që djali i tij është pranuar në kolegjin Fitzwilliam që është në kuadër të Universitetit Cambridge. "Jam i lumtur që jam pranuar në Cambridge, por jam mësuar të arrijë rezultate të mira dhe të jem gjithmonë më i riu", tha Arran i ...

Dhjete grabitjet me te medha ne te gjithe boten

Posted: 18 Sep 2010 08:17 AM PDT

Në të gjithë botën ka njerëz të cilëve ju punon mendja "mbrapsh". Njerëz me një inteligjencë të sofistikuar të cilët kanë bërë grabitje nga më të bujshmet dhe nga më të mëdhatë. Shuma marramendëse të cilat janë marrë fare lehtësisht nga banda të ndryshme. Nga format më të çuditshme janë përdorur për këto grabitje, nuk gjen dy të njëjta. Është për tu habitur se si këta njerëz arrijnë me shumë pak punë të marrin në posedim shuma apo objekte me vlerë të jashtëzakonshme. Disa nga grabitjet ...

54 vjecari, baba i 55 femijeve me 55 gra te ndryshme

Posted: 18 Sep 2010 08:16 AM PDT

Një person, i cili është regjistruar si babai i 55 fëmijëve më 55 gra të ndryshme, përballet me mundësinë e dënimit deri në dhjetë vite burg. Ai akuzohet për përfitime financiare në mënyrë të paligjshme, duke u premtuar 55 grave lidhje martesore, gje te cilen me vone nuk e kryente. "Babai" regjistronte femijet duke perfitur asistence sociale, pasi figuronte i papune. 54 vjecari ishte prezantuar tek sesila prej grave me emer tjeter nga ai ne origjinal. Policia e arrestoi 54 vjeçarin ...

Super Mario mbushë 25 vjeç

Posted: 18 Sep 2010 08:15 AM PDT

Personazhi i njohur nga video-lojëra, Super Mario, sot feston ditëlindjen e tij të 25 me 240 milionë njësi të lojës të shitura në mbarë botën. Rezultatet e shitjes tregojnë se burreci me prejardhje italiano-amerikane ka fituar më shumë sesa Harry Potter e Mickey Mouse, shkruan gazeta britanike "The Telegraph". Kjo video-lojë e Nintendos është më e madhja në histori, e Mario është paraqitur në mbi 200 zhanre të lojërave të tjera, siç janë "Mario Kart", "Mario Tennis", "Paper Mario" apo ...
Please Share it! :)

No comments :

Post a Comment