Powered by Blogger.

Lajmet Me Te Fundit Ne wWw.ForumiJone.Net

Lajmet Me Te Fundit Ne wWw.ForumiJone.Net


Sërish UFO në qiellin kinez

Posted: 17 Jul 2010 06:49 AM PDT

Pak ditë pasi disa banorë të Kinës vunë re disa objekte të paidentifikuara në ajër, fenomeni përsëritet. Sipas agjencisë së lajmeve Nova Cina, pas 7 Korrikut ku UFO-t u pa pranë aeroportit të Hanghzhout, dje 4 objekte fltuturues të paidentifikuar janë vënë re në një park të qytetit Chongqing në pjesën jug-lindore të Kinës. Shumë dëshmitarë thonë se kanë parë objekte si ato në Hanghzhou dhe disa foto i kanë hedhur online në internet. Objektet kishin formë diamanti dhe kanë fluturuar për ...

Toka goditet nga zhdukja ne mase cdo 27 milione vjet

Posted: 17 Jul 2010 06:48 AM PDT

Per te pakten 500 milion vitet e fundit, sipas astrofizikantit ne universitetin e Kansas Adrian Melott, dhe nje palaeontologjisti ne institutin Smithsonian Richard Bambach, ka patur nje zhdukje cdo 27 milion vjet. Zhdukja periodike ne mase eshte sugjeruar edhe me pare dhe eshte sugjeruar qe do te thote qe Dielli ka nje komshi te erret gjigand qe ben orbite rreth tij cdo 27 milion vjet , cdo here duke hedhur nje dush kometash jashte 'Oort Cloud' dhe ato kometa shkojne e perplasen ne Toke. Ky ...

A është pula para vezës apo e kundërta?

Posted: 16 Jul 2010 07:40 AM PDT

A është pula para vezës apo e kundërta? Ky dyshim, sipas shkencëtarëve britanikë, tashmë është zgjidhur. Ata kanë thënë se pulat duhet të kenë lindur të parat, parashikim ky i cili erdhi me zbulimin e proteinave në vezoret e pulës. "Shkencëtarët qysh herët kanë dyshuar se pula është krijuar para vezës, por tani kemi prova shkencore që e vërtetojnë këtë. Proteina është zbuluar më herët dhe është lidhur me krijimin e vezës, por vetëm tash me ndihmën e analizave kemi zbuluar se ajo kontrollon ...

Njerëzit me kokë të madhe janë të mençur

Posted: 16 Jul 2010 07:39 AM PDT

Thënia e famshme "kokë madh" për njerëzit që janë vlerësuar si jo shumë të aftë, tani nuk vlen më. Është e kundërta. Njerëzit me kokë mëdhenj janë më të mençur, kanë vërtetuar hulumtimet e fundit. Njerëzit me koka të mëdha kanë memorie më të mirë dhe janë më të mençur, tregon hulumtimi më i ri i shkenctarëve dhe profesorëve të Fakultetit Teknik në Munih, transmeton Bgnes. Shkenctarët zbuluan se njerëzit me koka të vegjla më shumë vuajnë nga problemet me memorien, se sa ata me koka më të mëdha. Dallimi ...
Please Share it! :)

No comments :

Post a Comment